5 shqiptare ne “Miss World Sweden 2012”


Si duket bukuroshet shqiptare tashmë mund të konkurrojnë kudo nëpër evenimente të bukurisë ku ato këndojnë.

Mësuam se këto pesë vajza që shihni në foto kanë kaluar nga dy raundet e para dhe tashmë do të jenë në raundin e tretë për më të bukurën në “Miss World Sweden 2012”.

Vajzat me emrat: , kanë ecur mirë deri më tash, ndërsa sipas forumit në internet vajza e parë është favorite kryesore për ta fituar çmimin e madh.

Janë gjithsej 32 konkurrente, të cilat pas raundit të tretë do të shkojnë në të katërtin, ku më të mirat do të jenë
vetëm 16 për në finale më 28 qershor.

Spektakli do të mbahet në “Grand Hotel” në Stokholm, ndërsa vajza më e bukur që urojmë të jetë shqiptare, do ta përfaqësojë Suedinë në “Miss World 2012”, i cili do të mbahet në Ordos të Kinës  më 18 gusht./Maksim Gjokaj/Kosova Sot/
Share on :
 
Copyright © 2015. Albania Skandal.
Design by Herdiansyah Hamzah. Published by Themes Paper. Powered by Blogger.
Creative Commons License